понедельник, 15 сентября 2014 г.

Новій сезон у Арт клубі!

Вітаю, вас любі мої читачі та гості мого блогу!

Здивовані, що я пишу українською?!?
У мене є на це поважна та радісна новина - сьогодні ми відкрили новий сезон у Арт  Клубі. В нас нова, чудова, творча, емоційна команда. Новий яскравий дизайн. Багато нових ідей та задумів. А також - та-дам!!! Три спонсори!!! Я кі будуть давати чудові призи до наших завдань! Чесно, я б сама приймала участь)) шкода, що не можу))
А ще я стала таким собі самовисуваним редактором блогу, а тепер, як то кажуть, не задвинешь)) Так що в оновлені цього блогу є і моя лепта. Тож, сподіваємось ви підтримаете нас та будете приймати участь у нових завданнях. Скажу без зайвої скромності - завданяя обіцяють бути цікавими! А як ні - то не соромотесь пишіть мені - будемо щось змінювати для наших любих читачів))
 А ось і мій новенький банер
А ще хочу вас запросити до нас на солоденьке. Бо в нас розігрується одразу три смачнезні цукерки! Поспішайте приєднатись!!!



На сьогодні все. Заходьте до нас у Арт клуб - будемо раді бачити вас!

Спасибо, всем, кто заглянул ко мне! Буду рада видеть ваши комментарии!


Всего вам доброго.
С ув. Ирина Зеленская.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Не стесняйтесь критиковать! Конструктивная критика помогает мне расти!